Viešoji įstaiga Alytaus turizmo informacijos centras kviečia teikti paraiškas nepriklausomų valdybos narių pareigoms užimti.
Valdyba sudaroma iš 5 narių, iš kurių 2 turi būti nepriklausomi. Nepriklausomi nariai skiriami 5 metų kadencijai (galima eiti ne daugiau kaip dvi kadencijas iš eilės). Posėdžiai vyksta ne rečiau kaip kartą per 3 mėnesius, gali būti šaukiami ir dažniau, galimi nuotoliniai posėdžiai.
Atranka vykdoma vadovaujantis Viešųjų įstaigų įstatymo nuostatomis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. gegužės 27 d. nutarimu Nr. 537 „Dėl viešosios įstaigos valdybos narių atrankos vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ bei VšĮ Alytaus turizmo informacijos centro valdybos darbo reglamentu.
Kandidatai turi atitikti bendruosius reikalavimus: aukštasis išsilavinimas, nepriekaištinga reputacija, nepriklausomumas (nebūti įstaigos darbuotoju, dalininku ar susijusiu asmeniu, neturėti interesų konflikto).
Kandidatai kviečiami pateikti paraiškas iki 2025 m. rugsėjo 30 d. (imtinai).
Pateikiami dokumentai:
1. Gyvenimo aprašymas (CV);
2. Motyvacinis laiškas;
3. Užpildyta interesų konfliktų deklaracija (Priedas Nr. 1);
4. Užpildytas konfidencialumo pasižadėjimas (Priedas Nr. 2).
Paraiškos siunčiamos el. paštu [email protected] Klausimams – [email protected].
Santrauka kandidatui
Valdybos nario įsipareigojimai ir darbo pobūdis:
- Kadencija – 5 metai (galimos ne daugiau kaip 2 iš eilės).
- Posėdžiai – ne rečiau kaip kartą per 3 mėnesius, prireikus šaukiami dažniau. Galima dalyvauti nuotoliniu būdu.
- Pagrindinės funkcijos: prisidėti prie įstaigos strategijos formavimo (ne trumpesnei kaip 3 metų trukmei), vertinti metines veiklos ataskaitas, priimti sprendimus dėl strateginių tikslų įgyvendinimo, teikti siūlymus dėl skaidrumo, gerosios valdysenos ir veiklos efektyvumo.
- Reikalavimai: nepriekaištinga reputacija, aukštasis išsilavinimas, nepriklausomumas pagal įstatymą, nėra interesų konflikto.
Atsiliepimai