COM•MEDIA | „RAGNAROKAS“ (LENKIJA)

Spektakliai

Teatras „Chorea“ | Šokio spektaklis

Produkcija: „Art Factory in Lodz“
Kūrėjai: Teatras „Chorea“Norvegijos nacionalinė šiuolaikinio šokio kompanija „Carte Blanche“
Režisierius ir choreografas: Adrian Bartczak
Muzika: Tomasz Krzyżanowski
Kostiumų ir scenografijos autorė: Marta Góźdź-El Bruzda
Režisieriaus asistentas ir dramaturgijos bendraautorius: Wiktor Moraczewski
Choreografijos konsultantas: Annabelle Bonnéry
Aktoriai: Janusz Adam BiedrzyckiMaja CabanJoanna ChmieleckaMichał JóźwikMałgorzata LipczyńskaAnna MaszewskaTomasz Rodowicz
Šviesų dailininkas: Tomasz Krukowski
Garso režisierius: Marcin DobijańskiKarol Skrzypiec
Produkcijos koordinatorė: Ola Shaya

Trukmė: 1 val. 20 min.
Bilietai: 6 €

Bilietus platina Alytaus miesto teatro kasa ir kakava.lt.

DĖMESIO! Po 3 skambučio žiūrovai į salę neįleidžiami.


Ragnarokas skandinavų mitologijoje reiškia „dievų saulėlydį“ arba senojo pasaulio pabaigą ir naujojo pradžią. Tačiau mūsų spektaklio pavadinimas yra vienintelė tiesioginė sąsaja su mitologija.  Įtarėme, kad dėl to gali kilti įvairių interpretacijų, tačiau kartu mums patiko ir tai, kad šis terminas yra toks neryškus savo prasme.

Spektaklis yra apie naująjį pasaulį. Norėjome pasinerti į žmogiškumo problemas: santykius tarp žmonių, ryšį su savimi ir atstovavimą visuomenei, bet be tam tikrų vaidmenų ar hierarchijos.

Mes dirbame su liminalumo koncepcija, kuri yra orientuota į „tarpinę vietą“, kuri vyksta centrinėje perėjimo apeigų fazėje. Vietą, kur dalyviai nebėra senieji, bet dar ir nėra naujieji. Tai yra dviprasmiška perėjimo vieta. Norėjome, kad visas spektaklis būtų tokia vieta – savotiška, iškreipta situacija, šiek tiek netvarkinga, kelianti įtampą, nemalonumą.

Per visą spektaklį kiekviena aktorė ir aktorius turi savo istoriją ir savo kelią, o kryžkelėse vystosi jų santykiai. Mes stengėmės pabrėžti vienatvės jausmą, net jei ir yra tam tikri santykiai ir ryšiai. Tai daugiau apie tai, kaip rasti šią specifinę, performatyvią, atidžią įsiklausymo į save būseną, ir per šį švelnų ir budrų klausymąsi – iš tikrųjų išgirsti kitus.